test

Namn: Johanna
Piercingar: inga
Tatueringar: samma som ovan
Längd: 170
Skostorlek: 39/40
Hårfärg: brun
Fräknar: nä inga
Motto: yolo
Kär? nope
Önskar du att du bodde någon annanstans?eh ja ?
Tycker du att du är attraktiv? nä
Röker du? fina flickor röker inte...
Vilket schampo använder du? jag vet inte vad det heter!!
Vilken parfym använder du? olika
Vad är du rädd för? döden
Gillar du att tvätta? vem fan gör det?
Gillar du berg- och dalbanor? jaa

Senaste...
Filmen du hyrde? 
dunno
Filmen du köpte? -||-
Låten du hörde: din jävla bitch
Låten du laddade ner? eh
Personen du ringde? majset
Personen som ringde dig? majset
TV-program du såg? nån skit på mtv
Person du tänkte på? majset

Favorit...
Låt:
 get it right
Sak att göra: festa, rida, va med vänner, datorn, famlj osv
Sport: ridning
Dryck: smirnoff ice
Kläder: mjukis kläder is the style
Film: ingen aning

Bil: volvo
Serie: GLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Har du någonsin...
Gråtit över en pojke?
 jaaa
Gråtit över en flicka? ja, fast inte så ofta, mina tjejer sviker aldrig!
Ljugit för någon? det har jag garanterat
Varit i slagsmål? nä
Blivit arresterad? nej, hör och häpna
Träffat någon från internet IRL? aa

Antal...
Gånger du varit kär?
 2
Gånger ditt hjärta brustit? 1
Hjärtan brustet på grund av dig? det vet jag inte
Tjejer du kysst? på fyllan händer allt och kommer inte ihåg alla jag har hånglat med tyvärr. ( gäller både killar och tjejer (tror ja) )
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? går på grundskolan
Gånger ditt namn varit med i tidningen? vem har inte fått en grattishälsning i nån tidning?

Senaste...
Boken du läste?
 tyvärr jag är död så jag kan inte komma till skolan.
Personen du fick e-mail av? nån
Personen du fick brev av? en släktning
Personen du fick sms av? orka och tita på telefonen ?
Gången hela din familj åt middag tillsammans? idag

Brukar du svära mycket? hehe JO
När stiger du upp på morgonen? olika
Vad har du på dig? kläder 
Vad ska du göra ikväll? sova
Vad är du allergisk mot? dig
Var har du ont? ingenstans faktiskt
Använder du hårspray? ibland
Kan du stå på händer? ja!
Håkan Hellström eller The Ark? the ark isf
Salt eller socker? socker
Gillar du ketchup? till pasta, jepp
Är du glad nu? arå
Var du glad igår?  nej
Vad dansar du till? jaru
Stockholm är...? sveriges rövhål, hehe
Göteborg är...? kärlek
Kan du sjunga? 
Spaghetti eller makaroner? makaroner
Land du vill besöka? grekland
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namnet tack!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg?:

Lätta hjärtat nu då:

Trackback
RSS 2.0