so many dream så many plans.

Tycker det är dags att gå vidare, med allting, lägga all skit bakom sig och sikta framåt. Denna blogg har jag haft när jag skrivit av mig mestadels. Alltså är alla minnen kvar i den och folk kan gå in och läsa på den närsom helst nu när läsarantalet har ökat. Hade koll på vilka som läste min bllogg på ugnefär när jag hade max 12 läsare per dag, ibland var det bara 8 st per dag. Därför kommer jag lämna ttypjohannaa.blogg.se någon dag, dels för jag hatar namnet och dels för jag vill gå vidare. kommer antagligen byta till nattstad.se då min vän felicia bytte dit och jag blev nyfiken på sidan, den verkar rätt ok. Men iaf, ni får en video på min kära enögda Corona.
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namnet tack!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg?:

Lätta hjärtat nu då:

Trackback
RSS 2.0