namnam

Sitter och dricker varm choklad nu, mamma kom med ett SUPERGOTT tips igår.

Först har man ca tre skedar ( sånna små kaffe skedar) med socker i botten på muggen, tre skedar med kakao och grädde på botten av muggen, ( alltså så det inte blir hela koppen bara botten) så rör man tills det blir slätt typ. Sen har man i varmmjölk och rör om, sjukt gott!

I morgon efter skolan blir det nog så att jag och angelica och några till stannar kvar i torsby och äter, men inget som är säkert ännu. Har bara lust att stanna hemma hela veckan, men har lovat mig jsälv att jag ska kämpa dom sista månederna nu, och vill inte göra någon besviken, kämpa kämpa kämpa på. Har fått valt bort No'n nu så ja kan lägga all min energi på matten och svenskan ist, så jag kan få godkänt i matten någon gång och bättra mina betyg i svenska lite. Nu kommer folk undra varför jag får välja bort no'n. Det är för jag inte har godkänt i fysik eller kemi och jag hänger verkligeni nte med på lektionerna för fem för jag tycker det är alldeles för svårt. Iknow, men det är matten som förstör för mig.

Kommentarer

Kommentera här:

Namnet tack!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg?:

Lätta hjärtat nu då:

Trackback
RSS 2.0