HEJ

Har varit barnvakt hela helgen. Har inget mig emot. Igår när jag vaknade var aron och karl nere i soffan där jag låg och sov, sen efter en halvtimme kom tilde och meja och syster, sen kom mormor och morfar och farmor, sen kom john och carola och leiah. Full rulle hela dagen.
 
Har lekt med tilde och meja hela dagen, passat aron och leiah samt umgås med familjen. Himla roligt! Jag och carola satt och lekte med Aron och Leiah på en filt och Aron blev såå glad när jag gjorde ''tittut', det var poppis det. Ett hallelulja moment alltså. Sen satt jag och Leiah och myste resten av kvällen, så mysigt! Jag och john åkte till macken och stallet lite senare på kvällen. 
 
Idag har jag tagit ut hästarna, mockat och nu passar jag aron. :)
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namnet tack!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg?:

Lätta hjärtat nu då:

Trackback
RSS 2.0