du betyder ingenting, nej.

jag ledsen för att jag inte är ledsen nånstans och förresten jag känner mig stark att jag inte känner nåt alls
 

Känslofylld dag, oja. Börja bra och sluta bra, men vad hände där i mitten? Att se dig men ''inte röra'' var sjukt jobbigt, jag sa ingenting.. för jag skäms. Jag skäms att jag var så jobbig mot dig och gjorde bort mig totalt. Jag skäms för jag ens var med dig, jag skäms att jag kallade dig min pojkvän. Min kompis undra varför jag inte sa ett ord, jag såg arg ut. Jag svarade bara att jag blir så sur när jag ser han och jag har ingenting och säga honom. Så falsk och så genomskilnig? Nej det finns bara inte ord.
 
Trots ångesten jag bärde runt på sen igår kväll så mår jag bra. Hade sjukt roligt i skolan med mina motherfuckers ;) ( eller va säger ni angelica felicia och becca? haha) och hade sjukt roligt med frida ute på torsby. Vi gick runt och runt, sen in i på stjärneskolan och sa hej till majsan, sen ner på torsby och rötade gärnet där. Såg finaste där oxå, thihi! När vi stod och väntade utanför fotocity kom Didrik Martin och Anton oxå så dom väntade med mig tills mamma var klar med fotograferingen. Vädret gjorde mig sjukt happy, men du gjorde den fina himlen grå.
Nej,nu saknar ja kattis. KATTIS KOM HIT NU.
_
Att du ligger med nån annan betyder ingenting alls
Och du kan göra vad du vill, för du betyder ingenting, nej



Kommentarer

Kommentera här:

Namnet tack!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg?:

Lätta hjärtat nu då:

Trackback
RSS 2.0