corona.

Jag tror på hästpratare, inte alla, men Anna tror jag på. Jag var väldigt skeptiskt i början, men de hon sa stämde och jag tror på detta fullt ut.
Detta var det sjukaste jag varit med om. Kasettet jag fick som hon spela in ( anna) är helt konstigt så jag väntar på att pappret där allt corona sa står med på. Men kan skriva en del av det hon sa.
 
men de börja med att anna ( som hon heter) frågade vad hon hette, hur gamma hon är och hur länge jag haft henne, svarade på alla tre frågor. Sen skulle hon börja förklara för mig vad hästkomunication va, men då börja hon plötsligt skriva och skriva, och corona tuggade,jäspade och buffa på henne hela tiden..
 
sen efter min när hon var klar så sa hon: ni har inte haft det lätt. Men det är inte mitt fel för dethär är längre bak. Hon säger att jag ska inte lyssna på någon annan än mig själv, och att jag ska lyssna på MITT hjärta. JAg ska inte låta andra ta mina beslut och särskillt inte mina föräldrar. Fick hon välja skulle hon viija stanna hos mig för alltid. Hon och jag trivs med varandra men både gott och ont. Hon sa oxå att hon har damp, och hon stressar upp sig i olika siutvationer. Corona mår otroligt dåligt över sitt handikapp och är sjukt ledsen för att det blev som det blev. Hon sa att dom kunde ha gjort något åt hennes öga, men kom på det försent .Hon rymmer för hon vet inte vad hon ska göra av henne och vart hon ska ta vägen. Interst inne är hon ledsen. Och hon kanske inte är min drömhäst, men öppnar jag mitt hjärta för henne blir hon min drömhäst. Hon har väntat på mig i flera år, för hon mår dåligt över att hon har blivit så missförstådd i många år och att jag är den ända som förstår henne. Hon tycker jag är lugn, och hon gav mig berömm för jag är en medlidande person, alltså att jag hatar och se djur lida. DEt gav hon mig extra beröm för. Men hon ville inte att hon skulle säljas pga att hon krånglar, för hon har damp och är jätteosäker i sig själv somsagt. Hela becken benet eller va de va är helt snett och det är det som gör henne så fruktansvärt stel, hon har fått behandling förr men det hjälpte inte för dom visste inte riktigt vart.Hon sa oxå att ja skulle sluta med fodret för det är så onödigt att hon får sockerkickar när jag inte rider henne så ofta. ( hur kan hon veta de???) Alltså hon sa sjukt mycket och jag grät, jag kommer få pappret på posten om några dagar, fick allt på en kasett oxå men det va för jobbigt att lyssna på.. alltså jag älskar corona.
 
DEt som är så sjukt med allt, är att hästprataren visste ingenting om att jagskullel sälja henne och att de va pga mina föräldrar.. förstår verkligen inte hur corona fatta? För tror knappats Anna kunde gissa det till sig.. alltså herre gud. Det bästa jag har gjort för oss iaf, kommer skriva allting som står på lappen när jag får den.
jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad heter Anna i efternamn? :)

2013-02-23 @ 10:18:30
Postat av: Sofia :)

Åh vad häftigt, önskar att jag med kunde göra det, det är ju verkligen till stor hjälp! :) Vad heter hon i efternamn eller vet du om hon har någon hemsida eller nått så man kan få tag på henne? ;)

Svar: Anna kristell, hon åker runt om i landet :) http://www.annakristell.se/
Johanna Libäck

2013-02-23 @ 14:52:02
URL: http://SofiaNilzon.blogg.se
Postat av: Emma

Vad heter Anna i efternamn? :D

2013-02-23 @ 19:02:32
URL: http://www.saqubeck.blogg.se

Kommentera här:

Namnet tack!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg?:

Lätta hjärtat nu då:

Trackback
RSS 2.0