- ni behandlar mig som skit -

ni ser ingenting, eller ni vill inte se. Ni vill inte se att varje dag gör ni den dagen till helvetet. Alltid när jag kommer hem. Ni stöttar mig aldrig i någonting, allt är negativt. Ni fattar inte hur jobbigt jag tycker det är när ni håller på och trycka ner mig om ang ronna, att hon är en häst jävel och ni vill slakta henne osv.. det är fan inte roligt och höra varje dag. Ronna är min räddning men det är ni som förstör det för mig, varje dag jag kommer hem får jag höra massa suckar och om hur jobbigt det är att åka dit. ÄR DET JOBBIGT ATT ÅKA 2 MIN TILL ETT STÄLLE OCH SEN HEM IGEN?  Jag vill fan inte behöva bråka med er om detta varje dag, mår bara dåligt av allt dethär. DEt är erat fel att jag känner såhär om ronna, fyfan för er. Ska man inte stötta sina barn? Ni har aldrig stöttat mig ett jävla val jag har gjort, har alltid fått tjatat mig till det och så ser alla mig som den bortskämda ungjäveln som behandlar sina föräldrar som skit bara för den inte för som den vill. Nej men konstigt att jag alltid får tjata när ni säger ständigt NEJ? 
 
Trodde man skulle stötta varandra i sina val, men det gäller väl inte mig. JAg vill fan inte bo hemma merom det ska behöva fortsätta såhär i ännu ett år till, bara så ni vet. Är så trött på att må dåligt varje dag jag ska komma hem ifrån skola tex för jag vet att detta tjaffset kommer komma. Tack som fan, ni kunde ha låst in mig i mitt rum resten av mitt liv ist om jag är så jävla jobbig.
 
Tur att jag har mina vänner, eller ska ja inte få umgås med dom heller nu?
 
Jag ger upp-

Kommentarer

Kommentera här:

Namnet tack!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg?:

Lätta hjärtat nu då:

Trackback
RSS 2.0