hjälp mig

Det är något fel på mig.. haha varje gång ja lyssnar på Ted gärdestad blir ja så jävla ledsen, ja mår dåligt över att han är död. När ja lyssnar på hans musik känns de som jag känner han.. eller ah kände.  JAG VILL BARA SÄTTA MIG I ETT HÖRN OCH GRÅTA. Och de ska ja göra..

Jag och moa hade ett intresant samtal just nu om detta. Hon fattar inte varför jag är så ledsen..
- Johanna Libäck säger (19:55)
asså det är ngt fel på mig
ja älskar ted gärdestad(  om du vet vem de är ) och jag mår FETT jävla dåligt över att han är död.. haha hjälp mig
moa e. säger (19:56)
snurrar du min värld?
fast himlen är oskyldigt blå
- Johanna Libäck säger (19:56)
JAG ÄR ASLEDSEN
moa e. säger (19:58)
Varför då? de var ju ett tag sen?
- Johanna Libäck säger (19:59)
Jag vet, men ja har läst AS mycket om han, och han älskade livet och allt dedär, ändå hade han dendära sjukdommen. HAN FÖRTJÄNADE DEN INTE. Alltså hans texter på låtar går inte att beskriva med ord.. åh ja vill bara gråta.. haha
- Johanna Libäck säger (20:01)
jag måste söka hjälp trpr ja.. dehär kan inte va friskt   haha
moa e. säger (20:05)
Förstår inte riktigt varför du blir ledsen eftersom de hände för att bra tag sen.. men jag tror att de kommer gå över... fast du kan ju låta bli å tänka på de.. då fungerar de nog : D
- Johanna Libäck säger (20:05)
HAHA inte ja heller
men ja blir alltid ledsen av att höra hans låtar
HAHA gud de är nåt jävla fel på mig xd
- Johanna Libäck säger (19:55)
asså det är ngt fel på mig
ja älskar ted gärdestad(  om du vet vem de är ) och jag mår FETT jävla dåligt över att han är död.. haha hjälp mig :(
moa e. säger (19:56)
snurrar du min värld?
fast himlen är oskyldigt blå  :(
- Johanna Libäck säger (19:56)
JAG ÄR ASLEDSEN :'(
moa e. säger (19:58)
Varför då? de var ju ett tag sen?
- Johanna Libäck säger (19:59)
Jag vet, men ja har läst AS mycket om han, och han älskade livet och allt dedär, ändå hade han dendära sjukdommen. HAN FÖRTJÄNADE DEN INTE. Alltså hans texter på låtar går inte att beskriva med ord.. åh ja vill bara gråta.. haha
- Johanna Libäck säger (20:01)
jag måste söka hjälp trpr ja.. dehär kan inte va friskt   haha
moa e. säger (20:05)
Förstår inte riktigt varför du blir ledsen eftersom de hände för att bra tag sen.. men jag tror att de kommer gå över... fast du kan ju låta bli å tänka på de.. då fungerar de nog : D
- Johanna Libäck säger (20:05)
HAHA inte ja heller
men ja blir alltid ledsen av att höra hans låtar
HAHA gud de är nåt jävla fel på mig xd

(edit) sofia förstår hur ja känenr mig, tur att jag har henne ibland!



människor är allt bra lika
åh hela världen runt
de behöver samma sak
åh hela världen runt
fattiga eller rika
åh hela världen runt
vill få plats under samma tak
åh hela världen runt


PS kattis tycker jaär jättekonstig.. Ovanligt va?

Kommentarer

Kommentera här:

Namnet tack!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg?:

Lätta hjärtat nu då:

Trackback
RSS 2.0