;(

Jag  vill ha en till huund.. en liten liten en. typ en bichon frisé eller en cavaler kings charles.
Är så tomt utan elvis så jag går sönder snart. Jag vill att allt ska vara som förr.
Höra elvis hesa skäll, när man kommer hem.
När man ska sova så låg han alltid brevid mig i sängen tills jag sommna, då gick han och la sig någon annan stanns.
Låg alltid brevid mig när jag satt vid datorn.
Va alltid lycklig när man nämnde ordet: ut?
Finns så mycket ja vill säga.
Så lite ord.

Fast jag vill ha en till såndär vän. Som alltid finns där. ♥

Kommentarer
Postat av: Syster stor :)

Men en helafton med mat o bio kanske inte vore så dumt det heller? :)

2011-07-02 @ 22:07:58
Postat av: Linnéa Ottosson

Adda min msn, ( som står i E-postadress rutan ) så fixar vi det så, pusspuss <3

2011-07-05 @ 13:27:36
URL: http://linneaottosson.com

Kommentera här:

Namnet tack!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg?:

Lätta hjärtat nu då:

Trackback
RSS 2.0